.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاكيد رئیس جمهور بر احداث کارخانه خودروسازی در بابل
بدنبال منتفی شدن احداث کارخانه خودروسازی در بابل از ناحیه معاونت مهندسی فرآیند تولید شرکت ایران خودرو ، شب گذشته در جلسه اي كه مجمع نمايندگان استان مازندران، با دكتر احمدي نژاد ریاست محترم جمهور، داشتند و نمايندگان استان با بيان مشكلات حوزه انتخابيه خود داشتند ، مهندس نريمان...

بدنبال منتفی شدن احداث کارخانه خودروسازی در بابل از ناحیه معاونت مهندسی فرآیند تولید شرکت ایران خودرو ، شب گذشته در جلسه اي كه مجمع نمايندگان استان مازندران، با دكتر احمدي نژاد ریاست محترم جمهور، داشتند و نمايندگان استان با بيان مشكلات حوزه انتخابيه خود داشتند ، مهندس نريمان نماينده مردم بابل نيز موضوع ایجاد کارخانه خودروسازی در بابل را مورد تأکید قرار داد و از ایشان خواست در راستای تحقق وعده ایجاد کارخانه در این شهرستان مجدداً موضوع را مورد تأکید قرار دهند.

به گزارش شمال نیوز ،نریمان  با یادآوری این مطلب که احداث کارخانه خودروسازی در بابل از مصوبات صریح و روشن اولین سفر هیأت محترم وزیران به استان مازندران می باشد و مردم شریف شهرستان بابل انتظار تحقق سریع وعده ریاست محترم جمهور را دارند، از دکتر احمدی نژاد درخواست کرد که در این خصوص حمایت ویژه خود را اعمال نماید.

بر اساس گزارش خبرنگار ما، رئیس جمهور نیز مجدداً بر عملیاتی شدن کارخانه در شهرستان بابل تأکید نمود و دستور داد در این خصوص اقدامات مساعد انجام پذیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مصطفی 10 خرداد 1387
که مازندران شهر ما یاد، باد اگر مسئولین ما به مازندران به دید یک شهر نگاه کنند،مشکل به راحتی قابل حل است. وقتی عدم عبور ریل راه‌آهن بهانه برای نساختن کارخانه خودرو است، میتوان کارخانه را در نزدیکی مسیر ریل ساخت. راه آهن ساحلی که قرار است از شهرهای ساحلی عبور کند. به هر حال ساخت کارخانه در مازندران به نفع همه ما مازندرانی هاست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.